Atena cu copii

Atena este un oraș care figura de mult timp pe lista nostră de orașe de vizitat datorită istoriei sale impresionante. Așa că atunci când am văzut (prin luna mai) o ofertă de zbor la Tarom, am cumpărat-o imediat. Drumul până în Atena De la “ofertă” la “ofertă” biletele de avion cresc ca și preț și…Continue Reading “3 zile în Atena cu un copil de (aproape) 4 ani și însărcinată”

Lara

Dacă un lucru este bun, de ce să îl schimbi? Este pentru prima dată când revenim pentru al doilea an la rând în același loc. De obicei, ne place să descoperim locuri noi. Dar anul trecut am avut parte de cel mai frumos concediu în trei, așa că am zis să îl recreăm. Nu a…Continue Reading “Al doilea an în același resort din Lara, Turcia”

Hunedoara

Hunedoara este un oraș liniștit, frumos și turistic din Transilvania. Chiar ai ce face într-un weekend (prelungit) în oraș și în împrejurimi. Oamenii sunt ospitalieri, amabili, găsești destule locații unde poți mânca bine, iar aerul este curat. Noi ne-am cazat la Vila Gorunul și am rezervat pe booking un “apartament” cu o cameră. Eu prin…Continue Reading “Hunedoara și împrejurimile sale pitorești”

Belgrad

Despre Serbia, în general, sau Belgrad, în particular, nu știam mare lucru. Nu am avut niciun prieten care să fi mers acolo și să fie încântat sau care să ne fi povestit ceva despre oraș. Toți au fost în trecere și nimeni nu s-a gândit să se oprească în acest oraș frumos. Pentru că prin…Continue Reading “City-break în Belgrad”

Orșova

Nouă ne place să călătorim și cred că dacă aș fi avut timpul și banii necesari, aș fi într-o vacanță continuă. Îmi place să merg în egală măsură atât în străinătate, cât și în țară. Pentru că pe peste tot sunt locuri frumoase de vizitat. Am decis să petrecem o săptămână de concediu plecând cu…Continue Reading “Orșova – între peisaje de vis naturale și nepăsare umană”

Băile Olănești

În urmă cu vreo 8 ani, am avut parte de prima ceartă urmată de despărțirea de prietenul meu de atunci, după câteva zile la Olănești. La ora 21:00 se închidea tot, iar mie îmi plăcea să merg în cluburi. Nu aveai ce face în stațiune, singurul cinematograf nu funcționa pentru că nu erau suficienți clienți,…Continue Reading “Weekend la Băile Olănești”

Cheia

O variantă de a petrece weekendul nu foarte departe de București este Cheia. Pentru dus am ales traseul București – Mănăstirea Ghighiu de lângă Ploiești – Cheia, iar la întoarcere Cheia – Grădina Zoologică Bucov din Ploiești – București. Noi am petrecut un weekend prelungit foarte relaxant de Paște, dar cu singuranță orice weekend de…Continue Reading “Weekend prelungit la Cheia”

Bran

Anul acesta de revelion, planurile noastre nu s-au suprapus cu ale nimănui. Dacă în vară ne gândeam că vom face revelionul mai multe familii într-o cabană la munte, am ajuns să ne achiziționăm pe ultima sută de metri un pachet la un hotel. Concediul de iarnă și vacanța copilului nu au debutat foarte bine. Ea…Continue Reading “Revelion în trei, la munte”

Lara

Dacă ați citit câteva articole de-ale mele, înseamnă că știți că îmi place să fiu sinceră. Și să îmi povestesc concediile așa cum au fost. Deci să spulber misterul de la început: concediul nostru în Antalya, Lara a fost minunat. Am mai fost anul trecut la mare în Turcia, în Bodrum și am spus ce…Continue Reading “Antalya, Lara – cel mai frumos concediu în trei”

Varșovia

Despre Varșovia nu știam mare lucru și nu era pe lista mea de orașe de vizitat prea curând. Dar când am decis să plec într-un city break cu prietena mea cea mai bună, această destinație avea cel mai rezonabil preț la biletele de avion. Am căutat last-minute pentru un city break doar noi două, dar…Continue Reading “Varșovia – o surpriză foarte plăcută”