Lara

Dacă ați citit câteva articole de-ale mele, înseamnă că știți că îmi place să fiu sinceră. Și să îmi povestesc concediile așa cum au fost. Deci să spulber misterul de la început: concediul nostru în Antalya, Lara a fost minunat. Am mai fost anul trecut la mare în Turcia, în Bodrum și am spus ce…Continue Reading “Antalya, Lara – cel mai frumos concediu în trei”

Varșovia

Despre Varșovia nu știam mare lucru și nu era pe lista mea de orașe de vizitat prea curând. Dar când am decis să plec într-un city break cu prietena mea cea mai bună, această destinație avea cel mai rezonabil preț la biletele de avion. Am căutat last-minute pentru un city break doar noi două, dar…Continue Reading “Varșovia – o surpriză foarte plăcută”

Piramide

1. Apa de la robinet nu este potabilă. Bea doar apă îmbuteliată. 2. Moneda este lira egipteană. Dar se poate plăti și în EURO sau Dolari. Dar la cursul de schimb stabilit de vânzători, care nu este cel mai bun. Recomand schimbarea unei sume în moneda locală pentru a ușura anumite plăți. 3. Bacșisul este…Continue Reading “10 lucruri pe care trebuie să le știi dacă vrei să mergi în Egipt”

Ce speram să fie cea mai frumoasă excursie și punctul culminant al vizitei în Egipt, mi-a lăsat cel mai amar gust: vizita la piramide. Am plecat de la hotel din Hurghada la 2 noaptea și ne-am întors la ora 23. Din care minim 15 ore le-am petrecut în autocar. După un drum de 7 ore,…Continue Reading “Mizeria de la Piramide – Egipt (V)”

Mega Safari

În concediul nostru în Egipt am ales să avem și o experiență inedită, ceva ce nu putem face acum, cu Ana. Am mers într-un Mega Safari. Prima parte era o plimbare cu jeep-ul prin deșert. Jeep-ul lor era o dubiță obosită, jegoasă, în care au îngrămădit 8 turiști în spate și 2 pe locul din…Continue Reading “Egipt – Mega Safari în deșert (IV)”

Egipt - Luxor și Valea Regilor

Prima noastră excursie în Egipt a fost la Luxor. Am plecat de la hotel la ora 4 dimineața și ne-am întors la ora 23 seara. Am mers într-un convoi de autocare cu poliția după noi, pentru siguranța noastră. Un politist în civil a fost prezent în fiecare autocar. Și nu degeaba… Am vizitat Valea Regilor…Continue Reading “Egipt – Luxor și Valea Regilor (III)”

Egipt Hurghada

În prima zi petrecută în Hurghada, Egipt, primul contact cu stațiunea a fost dezolant. Clădiri părăsite, case neterminate, mașini în care erau înghesuite familii întregi, mizerie, sărăcie. Nu știu dacă ai văzut ultimul sezon din Prison Break. Cel cu evadarea dintr-o țară arabă. Dar fix ca acolo mă simțeam. Ca și cum aș fi fost…Continue Reading “Egipt – impresii despre Hurghada (II)”

Egipt

Marea Roșie este superbă. Cu apa ei caldă, cu peștișorii colorați care ți se plimbă pe la picioare, coralii, scoicile, crabii și meduzele care se văd cu ochiul liber. În Egipt sunt toate obiectivele turistice despre care citești încă de când ești copil. Dar totul este umbrit de mizerie, oameni insistenți care îți cer bani(și…Continue Reading “Egipt – o experiență unică (pentru că nu cred că voi mai merge vreodată) (I)”

City break in Budapesta

Prima noastră escapadă în afara țării din acest an a fost un city break in Budapesta. Am decis să mergem cu mașina toți trei, să ne bucurăm și de această aventură împreună. Când Ana era mai mică, am fost cu ea prin țară și lucrurile au decurs ok. Mă așteptam și acum să avem parte…Continue Reading “City break in Budapesta cu mașina și cu iepurașul energic”

Amsterdam în trei zile

Orice oraș mare din lume vei vizita, nu îl poți cunoaște în întregime în câteva zile. Chiar dacă pleci la 7 dimineața de la hotel și revii târziu în noapte. Doar îți faci o idee despre oraș, despre cultură, despre oameni. Așa a fost și în city break-ul nostru în Amsterdam. În prima zi am…Continue Reading “Amsterdam în trei zile – concluziile de final (III)”