Prima lună

🤡 Anii mei de clovn au dat roade

• 2 min read

🤡 Ani de zile (hai să zicem 3-4) am fost clovnul de pe bancheta din spate. Pentru primul meu copil. Mă maimuțăream, cântam, ne jucam, povesteam. Făceam orice pentru ea pentru a trece timpul mai repede în mașină. 🤡 Când a venit bebe 2 în viața noastră, am decis ferm că nu voi fi clovnul dintre scaunele de mașină. Deși… Citește articolul🤡 Anii mei de clovn au dat roade

Păstrăvăria Albota

👨‍👩‍👧‍👦 Este ultimul concediu în care plecăm cu copiii!

• 2 min read

👨‍👩‍👧‍👦 Asta am zis când am ajuns la cazare. Eram toți 4 super obosiți după un drum lung, plin de accidente, ambuteiaje, mers în coloană inclusiv pe autostradă. Deși am făcut bagajele cu o zi înainte, ne-am trezit super devreme, am plecat de acasă la timp… Am ajuns seara cu multe ore întârziere și la restaurant s-a dezlănțuit iadul. Bebe… Citește articolul👨‍👩‍👧‍👦 Este ultimul concediu în care plecăm cu copiii!

Plaja biz

👙 Planuri de concediu la mare

• 3 min read

👙 Sezonul estival aproape că a sosit și gândul meu se îndreaptă doar către mare. Poate către o mare curată, clară, albastră. Visez deocamdată. Visez și mă pregătesc pentru când ne vom decide unde să plecăm în concediu. Ultimul concediu în afara țării a fost în noiembrie 2019, în Atena. De atunci, am vizitat doar frumoasa noastră țară. Nu îmi… Citește articolul👙 Planuri de concediu la mare

Păstrăvăria Albota

👨‍👩‍👧‍👦 Primul Paște în 4 la Păstrăvăria Albota

• 10 min read

👨‍👩‍👧‍👦 De când suntem 4, consider că ni se potrivește genul de turism la o fermă sau într-un loc unde copiii pot vedea animăluțe, se pot juca în aer liber și putem mânca ok toți 4. De când s-a născut bebe, tot căutăm astfel de locuri. Unele dintre ele au fost magice, altele fail. Cel mai mult, ca și pregătire… Citește articolul👨‍👩‍👧‍👦 Primul Paște în 4 la Păstrăvăria Albota

Cărți citite în luna aprilie

📖 Cărți citite în luna aprilie

• 5 min read

📖 În luna aprilie am citit câteva continuări ale unor cărți citite anterior. Respectiv volumele doi și trei din “Pe aripile vântului” și volumul 2 din “Marte și Venus se ciocnesc – echilibru, completare, armonie” . Am citit și o carte de sine stătătoare “Jurnalul unui burlac: conversații cu mama”. Recezii scurte, păreri personale și sincere am lăsat mai jos.… Citește articolul📖 Cărți citite în luna aprilie

mastrelle

💐 Mastrelle – produse pentru confortul intim

• 3 min read

💐 La noi în țară, orice problemă de sănătate ai avea, este un subiect tabu. Iar de când a apărut virusul în viața noastră, lucrurile parcă s-au înrăutățit. Am aflat despre cunoscuți că au avut virusul abia după ce s-au vindecat. Până la urmă, nu este nicio rușine să ai anumite afecțiuni. Uneori, dacă vorbești deschis despre ele poate mai… Citește articolul💐 Mastrelle – produse pentru confortul intim

1 an cu bebe

👶 1 an cu bebe

• 5 min read

👶 Când te-ai născut tu era haos. Ne confruntam cu o situație deosebită căreia nu stiam cum să îi facem față. Eram cu toții în carantină, nu știam dacă voi putea naște la spitalul ales de mine sau dacă medicul meu va mai colabora cu acel spital în momentul nașterii tale. 👶 Dar după ce ai venit în viața noastră,… Citește articolul👶 1 an cu bebe

Sanosan

👶 Produse noi Sanosan pentru curățarea blândă a pielii bebelușilor

• 3 min read

👶 Nouă ne plac produsele Sanosan. Miros frumos a bebeluș, sunt eficiente, lasă pielea și mai moale și mai plăcută la atingere. Perfectă de pupat toată ziua. Avem acasă toată gama de produse. Bebelușul nostru simpatic încă explorează lumea de-a bușilea, așa că îi este utilă o hidratare și ingrijire constantă a pielii sale sensibile. Produsele Sanosan conțin exclusiv ingrediente… Citește articolul👶 Produse noi Sanosan pentru curățarea blândă a pielii bebelușilor