Vacanță în 4 la Hanul Bran

În contextul pandemiei, am decis să ne facem toate vacanțele de anul acesta la noi în țară. Cu un bebeluș de aproape 3 luni și o fetiță de 4 ani și jumătate, căutăm locații care să respecte toate normele impuse de autorități. Primele zile de concediu în 4 au decurs foarte bine, așa că am decis să ne continuăm vacanța la munte, la Hanul Bran.

Drumul

Am plecat din Moroeni, de la Ferma Club și până în Bran am făcut în jur de 2 ore. Drumul a fost destul de liber, deși se lucra pe anumite porțiuni din el. Bebelușul a dormit aproximativ tot drumul, iar sora lui ne-a tot întrebat când ajungem (ca de obicei) deoarece abia aștepta să ajungă la munte.

La întoarcere, am făcut 3 ore și jumătate până în București. Am făcut o oprire în Sinaia să servim prânzul. Drumul a fost aglomerat până în Sinaia, apoi am mers foarte bine. Bebelușul a dormit iar tot drumul, doar în Sinaia a fost treaz. 🙂

Hanul Bran
Terasa din spatele hotelului cu vedere spre foisor, munte si spatiul verde.

Cazarea la Hanul Bran

Hanul Bran este prima unitate de cazare din Bran, având o vechime de peste 50 de ani. Este situat într-o zonă turistică, îndrăgită atât pentru natură, cât și pentru tradițiile sale. Hanul Bran este în centru, dar în hotel este liniște. Ne-am odihnit foarte bine toți 4.

Hanul Bran

Am fost cazați într-un apartament Family Plus. Apartamentul este FOARTE SPAȚIOS, are 2 camere, 2 băi, hol și 2 balcoane cu o priveliște superbă către Castelul Bran. Pur și simplu aș fi stat doar pe balcon să admir castelul. Și Ana la fel. Ea chiar este convinsă că acolo trăiește o prințesă și a tot sperat să apară.

Sursa foto imagini cu camera: booking.com

Apartamentul ne-a oferit tot confortul și toată intimitatea de care am avut nevoie. Una dintre camere are un pat matrimonial, cealaltă două paturi twin. Inițial am montat pătuțul bebelușul în camera cu paturile twin. Dar paturile sunt atât de comode, încât le-am unit din prima seară și am dormit cu bebelușul lângă mine pentru a-l alăpta mai ușor în timpul nopții.

Camerele sunt extrem de curate și dezinfectate. Personalul hotelului poartă mască de protecție, la fel și oaspeții în spațiile comune. Există dezinfectat la discreție în hotel. În momentul în care ne-am cazat ni s-a luat temperatura și am completat un formular în contextul Covid-19.

Apropo de spațiile comune. Noi am fost cazați la primul etaj unde este un colț de relaxare plin de plante foarte frumos amenajat. M-am putut retrage când au dormit copiii de prânz și am citit câteva pagini din “Fata de hârtie” de Guillaume Musso.

Liftul și rampa de acces din hotel ne-au fost foarte utile în plimbările noastre cu bebe. Deși Hanul Bran este o unitate de cazare cu tradiție, acesta a fost modernizat. Băile sunt noi, liftul, rampa de acces, fațada hotelului, sala de evenimente, toate acestea fac parte din investițiile făcute.

Masa la Hanul Bran

În cele 3 zile de cazare am decis să mâncăm tot la Hanul Bran. Au un foișor foarte frumos unde poți servi liniștit mesele. Mesele sunt distanțate, personalul poartă tot timpul mască și mănuși și am avut dezinfectat și aici. Clar se respectă toate criteriile de siguranță și normele de igienă necesare în noul context al pandemiei.

Hanul Bran

Preparatele la grătar sunt fost absolut delicioase. Produsele sunt locale, naturale, tradiționale, făcute în casă – brânzeturile sunt făcute local, carnea este luată de la ferme locale. Am fost fericită că am putut savura o bere fără alcool, produs tot mai greu de găsit pentru mine pe la terase. 🙂 Am apreciat că mâncarea a sosit foarte repede. Atunci când ai un copil nerăbdător, acesta este un mare plus. De asemenea, un alt mare plus pentru personalul incredibil de amabil.

În mijlocul foișorului este un șemineu care ne-a asigurat confortul seara când era mai rece afară. Am prins o vreme ploioasă, dar foișorul este bine izolat, înăuntru a fost cald și bine. Ne-am putut servi mesele în siguranță.

La Hanul Bran erau cazate multe familii cu copii. Cei mici s-au bucurat de verdeață și de aer curat. Am înțeles de la proprietari că în viitor vor construi un loc de joacă lângă foișor. Abia aștept să revin și cei mici să se bucure de el.

Ce am făcut în Bran

Soțul și fetița au vizitat Castelul Bran. Am mai fost de câteva ori, dar cea mică este pur și simplu fascinată de tot ce ține de prințese și de locuințele lor.

În timpul acesta eu și bebe ne-am plimbat prin parc și ne-am făcut mici cumpărături din târg: cașcaval, bomboane fondante, cozonac cu mac, jucării pentru sora mai mare.

Am fost cazați 2 nopți și am avut parte mai mult de vreme ploioasă. Am profitat din plin când se oprea ploaia și ne-am plimbat toți 4 prin stațiune și ne-am bucurat de aerul curat.

Hanul Bran

În rest, când a plouat, am stat în cameră și am admirat castelul de pe balcon 🙂

În apropiere sunt: Dino Parc și cetatea Râșnov, orașul Brașov, Poiana Brașov și multe altele. Noi le-am vizitat cu alte ocazii, acum am decis să ne bucurăm de stațiunea în care am fost cazați. Și să evităm pe cât posibil aglomerația.

Copiilor le-a plăcut foarte mult în vacanță. Bebelușul de aproape 3 luni a dormit bine la aer curat. El este mereu vesel. Fetiței noastre de 4 ani i-au plăcut: castelul, foișorul cu șemineul și spațiul verde din jur și târgul de unde și-am tot cumpărat diverse jucării. În ordinea aceasta. 🙂 Eu soțul ne-am bucurat de confortul și de priveliștea oferite la Hanul Bran.

P.S. Se poate achita și cu vouchere de vacanță.

Hanul Bran

26 thoughts on “Vacanță în 4 la Hanul Bran”

1. Am fost si noi in luna iunie, a fost superb in timpul saptamanii. Lucrau la drum, mai aveau putin si terminau cu semafoarele

2. Ce sejur frumos ați avut, mi-au plăcut facilitățile descrise, pare un loc sigur, curat și primitor! După ce nasc, plănuiesc și eu o escapadă cu familia, iar locul acesta chiar e de luat în seamă, mai ales că primesc și vouchere!

3. Noi am fost cazati in Sinaia, dar am vizitat zona. Intotdeauna m-am intrebat cum e sa fii cazat in curtea castelului. Nu ne-ai zis nimic de preturi,

1. Nu scriu niciodată de prețuri în articolele de călătorie. 🙂 Pot fluctua în funcție de perioadă, cu cât timp înaintr faci rezervarea…
      O cameră este în jur de 230-240 lei, în funcție de ofertele de pe booking. Iar apartamentul dublu. Cu mic-dejun inclus. Noi avem genius pe booking și avem mereu oferte mai bune. Se poate achita și cu vouchere de vacanță.

4. Arata tare frumos aceasta locație si o sa o am și eu în vedere pentru viitoarea escapada! Ești o super mamica iar micutii tai sunt extrem de scumpi! Te pup!😘😘😘

5. Branul este o zonă extraordinară! Și noi am petrecut acolo vacanțe, mini-vacanțe superbe!
    Sunt ceva ani de când nu am mai ajuns în zonă, mi-ai dat o sugestie cu articolul tău.
    Familia ta este frumoasă, minunată! Să fiți fericiți și sănătoși!

6. Gabriela Radulescu-Petca

Vacanta ta a fost mega-extra-reusita.🥰🥰🥰 Mi-am notat și eu ce vreau sa fac din activitățile prezentate de tine. Thanks 4 shareing 🤗🤗🤗

7. Nu am fost cazați niciodată acolo, dar luăm în calcul pentru viitor. Îmi place ce văd în imagini, condițiile par foarte bune. Singura chestie ar fi că noi deja am văzut cam tot ce se putea vedea în zonă, dar nu se știe niciodată ce mai apare de vizitat pe acolo… 😀

8. Acum mi-ati făcut poftă de grătar 😀 Foarte dragut hotelul, merci de recomandare. Nu prea am fost cu copiii prin zonă, așa că cine știe…Cred că le-ar plăcea mult.

9. Arata superb si pozele m-au convins ca este o locatie de neratat. Imi place ca au luat masurile anti-covid, cand sunt in vacanta vreau sa ma relaxez, nu sa stau cu stres.