Plimbare cu bebe prin Roma în ținuta Bonprix

De ziua mea, soțul mi-a făcut cadou un city break în Roma. El îşi dorea mai mult ca mine să vadă Roma, dar decât să mă plimb cu bebe prin parc, mai bine mă plimb prin Roma. 🙂 A fost prima ieşire din țară cu bebe. În aeroport i-a plăcut, dar în avion a fost îngrozitor. Copiii până  în 2 ani nu au locul lor, deci trebuie ținuți pe locul tău, în brațe. A plâns. Mult. Norocul nostru a fost la întoarcerea în țară, când doamna de lângă noi, deranjată de plânsetele copilului, a preferat să se plimbe prin tot avionul în loc să stea lângă noi. Aşa că am avut un loc în care a putut să stea şi bebe să se joace liniştită.

În prima zi, am fost să vizităm direct Colosseumul pentru că asta ne doream amândoi. Am continuat cu Forumul Roman, o plimbare prin cartierul Trastevere (unde am luat şi prânzul), muzeul Capitolini, centrul istoric al Romei şi am încheiat ziua la all you can eat sushi.

În plimbarea prin Roma, mi-am luat haine noi de la Bonprix. Mi-am compus o ținută special pentru această ocazie. Am vrut ceva lejer, comod, haine în care să mă simt bine toată ziua. Am stat o oră minim pe site până m-am decis, pentru că sunt foarte multe haine (şi nu numai) interesante şi nu ştiam ce să îmi aleg. Făceam asta în timp ce dormea bebe. Când a început să dea semne că se trezeşte, am luat o decizie.

Bonprix Bonprix

Am optat pentru bluza scuba de la Rainbow. Mi-a plăcut foarte mult imprimeul floral, care este în tendințe conform revistelor de profil. Şi culorile m-au atras când am văzut bluza. Iar când a sosit, bluza Bonprix este la fel de frumoasă în realitate ca şi pe site. Mi-am luat mărimea 36/38 şi a fost super ok.

Bonprix

În jeanşi sau în colanți mă simt cel mai bine. Am ales totuşi o pereche de jeanşi skinny, bleu denim de la Bodyflirt. Slavă domnului că denimul nu iese aproape niciodată din tendințe. Se inventează şi se reinventează.

După ce am înțărcat fetița, am mai pus câteva kilograme. Cu emoții, mi-am comandat jeanşi mărimea 36. Este pentru prima dată când îmi cumpăr jeanşi online. Alte haine, mi-am cumpărat. Dar nu jeanşi. Când a sosit coletul, i-am probat cu mari emoții şi mi-au venit. Chiar puțin largi în talie. Deci îmi puteam cumpăra mărimea 34. Dar nu aş fi îndrăznit. Data viitoare când îmi voi cumpăra pantaloni Bonprix voi ține cont. Poate până atunci sper să dau jos şi kilogramele în plus. Oricum, faptul că sunt puțin lărguți a fost foarte ok pentru că am mâncat sushi seara fără să îmi fie frică dacă îmi va sări sau nu nasturele de sus. Da… mi s-a întâmplat asta în trecut şi nu când eram însărcinată.

Bonprix Bonprix

Geanta de umăr “Kitty“, neagră a fost vedeta concediului. Am purtat-o zilnic. Este foarte uşoară, mi-a încăput în ea tot ce trebuie: telefon, bani, ghid turistic, gume, chei. Din moment ce oricum am avut căruciorul la mine, m-am gândit că nu are rost să mă mai împovărez şi cu o geantă imensă. Pentru că dacă îmi luam geantă mare, aveam grijă să o umplu. Cu apă, mâncare şi altele. Aşa, am pus tot jos în cărucior.
Am zis că a fost vedeta concediului, pentru că este în formă de pisicuță iar cea mică a fost (şi este că ştie unde o țin în dulap) fascinată de ea. Pe mijloacele de transport în comun aglomerate din Roma, când cea mică devenea agitată, îi arătam gentuța şi se binedispunea.

Eram în parc şi fetița mea mânca un biscute şi după, mi-a pus mânuța murdară pe geantă. Prima mea reacție a fost să şterg uşor geanta Bonprix cu mâna. Când m-a văzut cea mică, a început şi ea să mângâie gentuța. Cu mâna murdară de biscuite… Am apreciat totuşi că îşi arăta afecțiunea către geantă.

Geanta de umăr din imitație de piele a sosit ambalată într-un săculeț al ei. O voi ține aşa în dulap şi sper să îi prelungesc viața cât mai mult.

Bonprix

Am purtat adidaşii mei de zi cu zi în concediu. A trecut iarna, i-am scos de la naftalină. Şi un chocker primit tot înainte să plec. Măcar în concedii să am şi eu ocazia să port lucrurile noi.

Eu m-am simțit foarte bine prin Roma şi ținuta m-a ajutat foarte mult în acest sens. Hainele sunt din materiale calitative şi confortabile. Cu siguranță voi reveni în curând pe siteul Bonprix pentru o nouă comandă. Se apropie 8 martie, Paştele, nunți, botezuri.
Tot ce am vizitat în prima zi a fost foarte ok de vizitat cu bebe. La Colosseum există lift şi te poți plimba în voie. Nu a fost coadă sau aglomerație. Forumul Roman este un parc deci este super ok de plimbat bebeluşul prin el. În muzeul Capitolini a fost incredibil de fascinată de tot ce era în jur.

7 thoughts on “Plimbare cu bebe prin Roma în ținuta Bonprix”

1. Asta imi aminteste de excursia noastra prin Franta, cand fiul meu avea 16 luni. A fost un concediu minunat, am reusit sa vizitam cam tot ce ne-am propus. Referitor la tinuta,mi-ai facut pofta sa imi reinnoiesc garderoba.

2. Mie mi se pare foarte fain sa primesti cadou un city break! 🙂 Chiar am cumparat mai demult haine de la Bonprix si au fost foarte comode, a fost dragut sa imi reamintesc de ei citind articolul tau.

3. Bine ca mi-ai adus aminte de Bonprix, acum câțiva ani eram clienta fidela. Pe urma s-au întâmplat diverse (copiii) și am avut alte priorități (hainele copiilor).
    Ce cadou frumos ai primit de ziua ta! Mie îmi place orice cadou care are legătură cu călătoriile!