Păstrăvăria Albota

👨‍👩‍👧‍👦 Este ultimul concediu în care plecăm cu copiii!

👨‍👩‍👧‍👦 Asta am zis când am ajuns la cazare. Eram toți 4 super obosiți după un drum lung, plin de accidente, ambuteiaje, mers în coloană inclusiv pe autostradă. Deși am făcut bagajele cu o zi înainte, ne-am trezit super devreme, am plecat de acasă la timp… Am ajuns seara cu multe ore întârziere și la restaurant s-a dezlănțuit iadul. Bebe țipa și nu mânca, Ana (5 ani) voia să mănânce doar cu mine, dar parcă nu îi plăcea nimic din multiplele variante de la all inclusive. Ana nu avea chef de nimic și se supăra din orice. Toată seara a decurs destul de neplăcut pentru toți 4 și îmi doream pur și simplu să dorm. Dar copiii trebuiau hrăniți, spălați, schimbați (deci bagajele desfăcute), adormiți la rândul lor. De când devii părinte, nu prea mai poți dormi când vrei și mai ales, cât vrei.

👨‍👩‍👧‍👦 I-am spus soțului că vom pleca singuri data viitoare. “Este ultimul concediu în care plecăm cu copiii!” Ana ne-a auzit și mi-a zis că până la următorul concediu o să uit. A avut dreptate. Am uitat până a doua zi. După un somn liniștitor, toți 4 am fost gata de o nouă aventură. Odihniți și veseli, am avut parte de unul dintre cele mai frumoase concedii în 4. Cel mai frumos, cred. Este vorba de cel la Păstrăvăria Albota😍 Evident, la finalul concediului ne gândeam unde vom merge data viitoare toti 4.

👨‍👩‍👧‍👦 Copiii vor crește și aceste momente nu vor mai reveni. Va veni momentul când nu vor mai vrea ei să meargă cu noi în concedii, ci alături de prietenii lor. Când voi sta acasă, cu inima urcată în gât la gândul că ce vor face singuri, fără mine, făcându-mi tot felul de scenarii.

👨‍👩‍👧‍👦 Este greu, concediul alături de 2 copii mici nu este despre relaxare, este despre momente frumoase petrecute împreună și amintiri de care să ne ținem în vremurile mai puțin bune. Acum se strâng poveștile despre primul foc de tabără, despre fetița care nu voia să fie prietenă cu Ana dar până la urmă au devenit cele mai bune prietene până la sfârșitul concediului, despre primul pește pescuit împreună. Povești pe care le vom spune iar și iar și care ne vor ține sufletul cald peste ani.

3 thoughts on “👨‍👩‍👧‍👦 Este ultimul concediu în care plecăm cu copiii!”