Atena cu copii

➤ Viața înainte de bebe: Săptămâna 15 de sarcină

Am petrecut saptamana 15 de sarcina în Atena. Am povestit, în detaliu, despre cum a fost în articolul 3 zile în Atena cu un copil de (aproape) 4 ani și însărcinată.

View de pe Acropole in Noiembrie fiind in saptamana 15 de sarcina

Înainte de a zbura cu avionul, am fost la medicul ginecolog pentru a-mi da o adeverință de călătorie din care să reiasă că pot zbura cu avionul și că nu am voie să trec prin scanerele cu raze x. Ești controlat destul de în detaliu în aeroport, dar pentru sănătatea viitorului bebeluș, se merită. Am folosit foaia și înainte de a intra în Muzeul Acropolei din Atena pentru că și acolo aveau scanere.

Childred museum in Athens
Muzeul Hellenic pentru copii

Mie îmi place să călătoresc cu avionul, am călătorit des, am călătorit de câteva ori și cu Ana când eram însărcinată tot în cel de-al doilea trimestru. Sarcina nu îmi produce niciun disconfort în timpul zborului și viceversa, zborul nu i-a produs niciun disconfort sarcinii mele. Din contră, în concediu mă relaxez.

Lemuri in Gradina zoologica Atena in saptamana 15 de sarcina

Eu “schimb” săptămâna de sarcină vinerea, deci vineri după-amiază am plecat în Atena și ne-am întors luni noapte. Fără să exagerez, dar cred că în Atena am recuperat toate kilogramele pierdute până acum în sarcină. 🙂 M-am simțit foarte bine în saptamana 15 de sarcina, am fost la un control la medic pentru o trimitere la ecografie de sarcină de trimestrul 2 și cam atât.

Acropole seara si saptamana 15 de sarcina
Priveliste seara din balcon

Ana își continuă acomodarea la noua grădiniță. Totul decurge destul de bine. Săptămâna aceasta am lăsat-o și la somnul de prânz inclusiv și am luat-o după. Au fost zile în care a dormit și zile în care nu a dormit, cum făcea și la fosta grădiniță. Și la mine au fost seri în care eram atât de epuizată încât am adormit împreună de la 8 seara și ne-am trezit amândouă la ora 7 30. 🙂