Dezamăgirea service Beko

Categories Casa dupa bebe

Când ne-am mutat în apartamentul nostru în urmă cu 2 ani și jumătate, am trecut și prin etapa electrocasnicelor. După o scurtă analiză a pieței, am decis să cumpărăm de la Beko, printre puținele mărci care fabrică/asamblează și la noi în țară, dornici să susținem economia locală.

Produsele aveau garanție de 2 ani care se putea extinde online, gratis, până la 5 ani. Însă prinși în focul renovării și cu un bebe pe drum, am uitat să mai extindem garanția în timp util… mare greșeală. Am luat produse din gama lor de top, raportul calitate/preț părea bun la prima vedere.

Dar au început să apară problemele :

  • Mașina de spălat rufe a cedat prima. Ce-i drept, era și cea mai utilizată. După câteva amânări și reprogramări, a venit un domn de la Service-ul Beko care a spus că o curea este sărită, a montat-o la loc și a plecat liniștit. După prima spălare, aceeași problemă. Și am luat-o de la capăt, cu sunat la service, programare, amânare etc.
  • Până la urmă, într-o zi cu ploaie, ne sună cineva de la service beko, iar discuția ne uimește:

Bună ziua, sunteți acasă ? Noi suntem prinși în trafic, trebuia să ajungem undeva, dar cred că facem prea mult până acolo, haideți că venim la dumneavostră.

Nici nu vreau să mă gândesc de câte ori ne-au făcut și nouă aceeași figură. Ce-i drept, unul din avantajele statului în concediu de creștere a copilului, este că rezolvi multe treburi de acest gen.

Cureaua mașinii de spălat sărise din nou, fiindcă era stricată, deci trebuia schimbată. În principiu, am spălat câteva săptămâni prin vecini dar până la urmă am rezolvat problema.

  • Victima numărul doi, hota. Problema cu hota era că nu facea mai nimic, nu trăgea aerul (când stăteam în chirie aveam una foarte ieftină și nu aveam pic de miros în casă deci nu ne-am documentat prea mult înainte să cumpărăm hota). Primul domn de la service-ul Beko care a venit a declarat că nu este bine montata, trebuie respectate specificațiile, schimbat burlanul, avea diametrul prea mic. Dar că dânsul nu ne poate ajuta cu acest lucru și nici nu are pe cine să ne recomande în acest sens. După aceea îmi tot ura din ușă naștere ușoară și toate cele bune, poate îi vor fi apreciate măcar urările.
  • Am schimbat montajul, exact cum a indicat domnul… aceeași problemă. Hota nu făcea nimic. Am sunat iar, după câteva amânări cu care deja ne obișnuisem, a venit alt domn care sec a declarat că mai mult nu poate hota. Despre schimbarea montajului nu a putut să ofere detalii 🙁
  • Mașina de spălat vase nu a scăpat nici ea. Aici eram ieșiți și din garanție cu 2 luni. Am sunat, până la urmă a venit cineva după 10 zile de la ziua indicată (și după ce am sunat să fac reclamație că nu vine) și a declarat că s-a stricat pompa de recirculare (adică motorul mașinii). Doar deplasarea dânsului a fost 35 lei. Costul pompei era de 350 lei și ne gândeam dacă se merită să o reparăm sau să luăm altă mașină nouă.
  • Până la urmă am chemat pe altcineva, care s-a declarat de la început neîncrezător în diagnosticul dat de cei de la Beko și surpriză: era arsă o rezistență, costul de reparație a fost mult mai mic, evident. Meseriașul care ne-a reparat mașina de spălat vase ne-a spus că foarte multă lume se lipsește de service-ul Beko și apelează la ei, cele mai multe mașini aflate încă în garanție și reparate de către ei sunt de la Beko. Cumva nu m-a mirat, sincer și noi am fi renunțat dacă nu era cineva acasă tot timpul cu Ana și puteau să vină când aveau chef ei.

Nu stiu daca este o strategie a celor de la service Beko dar mi s-a parut ciudat ca nu venea acelasi angajat si a doua oara, fiind aceeasi lucrare. Mi-ar fi placut sa-l intreb pe primul de ce nu a vazut ca este stricata cureaua si a trebuit sa mai spal 2 saptamani prin vecini. Pe al doilea sa-l intreb daca este bine facut noul montaj pentru hota

Nu am o problemă cu produsele Beko

Mi se par în regula dar vin la pachet cu garanția Beko iar, în opinia mea, dacă nu vrei să pierzi timpul așteptând niște oameni care consideră că trebuie să stai zile bune acasă și îți fac o favoare  IMENSĂ dacă ajung în ziua stabilită tot de ei, este de preferat să eviți această marcă. Noi sigur nu o să mai cumpărăm produse de la Beko o perioadă bună de timp (cine știe, poate se mai schimbă ceva la service beko…)

Mai avem plită și cuptor, care până acum, nu ne-au creat nicio problemă. Tic-toc…

Menționez că locuim în Sectorul 4, București.

Sursa foto: pixabay.com

 

Summary
Review Date
Reviewed Item
Service Beko
Author Rating
11stargraygraygraygray

Abonare la postarile blogului

Join 6 other subscribers

Mama, expert contabil si blogger in devenire. Imi place culoarea verde si broscutele pentru ca sunt verzi.


6 thoughts on “Dezamăgirea service Beko

      1. M-a pus naiba sa iau un aragaz argintiu (din inox), la fel si hota. Se curata foarte greu. Mereu raman urme, umbre desi folosesc produse speciale. Se zgarie usor si au aparut niste puncte de rugina. Un ochi nu mai functioneaza deja. M-au pierdut ca si client. Am o prietena insa careia ii plac produsele beko. Nu stiu, poate e chestiune de noroc?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *