Calatorii

Milano

🌞 City break în Milano cu copiii

🌞 În mini vacanța de 1 iunie și Rusalii am plecat cu cei mici în Milano. A fost o excursie dedicată lor, așa că am ales de acasă doar activități pentru ei. Am coborât cât de mult am putut așteptările și am încercat să ne relaxăm și noi cât de cât. Am ajuns acasă topiți de oboseală, dar cu neașteptat… Read More »🌞 City break în Milano cu copiii

bonprix

🌞 La mare și fără soare

🌞 Anul acesta am decis să mergem la mare în mini vacanța de Paște. Am prins zile bune de primăvară și nu a plouat deloc. Copiii s-au bucurat de nisip, noi de aerosoli și de plimbări plăcute pe plajă, am fost cazați la un hotel care ne-a plăcut foarte mult și per total a fost un concediu reușit.  🌞 Am… Read More »🌞 La mare și fără soare

Tel Aviv

🏖 City break în Tel Aviv și Ierusalim de revelion

🏖 Anul acesta am petrecut revelionul într-un mod inedit pentru noi: printr-un city break în doi într-o țară unde sfârșitul/începutul de an sunt zile aproape obișnuite în care te poți plimba și vizita. Israel. Înainte de a pleca, am citit pe câteva bloguri informații neactualizate sau care nu ni s-au aplicat nouă, așa că am zis să vă povestesc cum… Read More »🏖 City break în Tel Aviv și Ierusalim de revelion

Swador Topkapi Palace

🌞 Sejur la Swador Topkapi Palace – frumos, nu mai mergem :)

🌞 Concediul de anul acesta din Turcia a fost printre cele mai frumoase concedii în 4. Copiii au mai crescut, se joacă împreună, am simțit mai multă armonie între noi, mâncarea a fost bună, apa mării caldă, resortul all inclusive în care am fost avea multe facilități. Dar sunt convinsă că nu voi mai reveni niciodată la Swandor Topkapi din… Read More »🌞 Sejur la Swador Topkapi Palace – frumos, nu mai mergem 🙂

Praga

💚 City break în Praga

💚 Praga este un oraș încântător, cu multe obiective de vizitat și destule activități pe care le poți face. Chiar dacă este un oraș destul de mic. La finalul lunii februarie, de ziua mea, am fost cu soțul într-un city break “pe relaxare” în Praga. Nu am plecat cu liste de vizitat, nu am avut planul făcut pe zile ca… Read More »💚 City break în Praga

Sinaia

❄ Iarna la Sinaia, la hotel Carpathia

❄ Pe la finalul lunii februarie, am dus copiii la munte, la zăpadă, într-un weekend prelungit deoarece în București nu au avut parte deloc de zăpadă sezonul acesta. Am ales Sinaia pentru proximitatea față de București și hotelul Carpathia pentru că auzisem lucruri bune despre el de la cunoscuți. Vom face, ca de obicei, o recenzie sinceră asupra sejurului nostru… Read More »❄ Iarna la Sinaia, la hotel Carpathia

club vila bran

🌲 Club Vila Bran – un mic Disneyland autohton

🌲 Pentru o vacanță alături de copii, Club Vila Bran este o locație de vis. Copiii au foarte multe activități de unde alege, mâncarea este bună, nu te plictisești indiferent de durata sejurului. Noi am luat un pachet de Crăciun și cred că a fost printre cele mai frumoase Crăciunuri în deplasare. Am revenit acasă fericiți și incredibil de obosiți.… Read More »🌲 Club Vila Bran – un mic Disneyland autohton

Casa Seciu

🍷 Revelion la Casa Seciu

🍷În ultimii ani, a luat amploare și la noi în țară experiența degustării vinurilor la diferite crame. Experiență pe care soțul meu își dorea să o trăim împreună. Doar că eu vreo 2-3 ani nu am băut deloc alcool. 🙂 Dar anul acesta, de ziua lui (el este născut pe 1 ianuarie) i-am făcut cadou o mini vacanță în doi… Read More »🍷 Revelion la Casa Seciu

obiective turistice Buzau

⛰ Dacă vreți să vedeți minuni ale naturii (și nu numai) și să vă petreceți un weekend în natură, atunci în județul Buzău găsiți ceea ce căutați. Fie că mergeți singuri sau alături de copii, sunt obiective turistice deosebite ce pot fi bifate de către toată familia. Tocmai am avut parte de un weekend în doi și vă las aici… Read More »⛰ Weekend în ținutul Buzăului – itinerariu în natură și obiective turistice deosebite