Antalya, Lara – cel mai frumos concediu în trei

Dacă ați citit câteva articole de-ale mele, înseamnă că știți că îmi place să fiu sinceră. Și să îmi povestesc concediile așa cum au fost. Deci să spulber misterul de la început: concediul nostru în Antalya, Lara a fost minunat.

Am mai fost anul trecut la mare în Turcia, în Bodrum și am spus ce mi-a plăcut în resort și ce nu mi-a plăcut la momentul respectiv. Mi-a plăcut locația, serviciile oferite și multe altele dar, din păcate, s-au îmbolnăvit soțul și cea mică și asta ne-a cam stricat concediul.

Din fericire, anul acesta am fost toți trei sănătoși. Și plini de energie. Iar în Lara ne-a plăcut mai mult ca în Bodrum.

Ne-am luat pachetul de vacanță din luna martie, pentru că sunt ceva reduceri dacă îți achiți vacanța din timp. Am zburat cu Tarom și mă așteptam să mănânc altceva la prânz în locul sandvișului cu salam, dar se pare că dacă zbori cu charterul, cam asta primești.

Lara

Ne-am cazat la Fame Residence & Spa în Lara, iar de la aeroport la hotel am făcut aproximativ 20 minute.Totul a fost la superlativ: camera foarte spațioasă, mâncarea și băutura bune și diversificate(în fiecare seară era altă tematică), plaja liberă și cu intrare ok în mare, apa caldă, o mulțime de piscine, spectacole seara, personal amabil. Chiar nu am ce reproșa hotelului.

Am făcut tot posibilul să îi respectăm programul celei mici. Respectiv ea ne dădea trezirea în jur de 7-8 dimineața, luam micul dejun, apoi mergeam la plajă la mare, luam prânzul, o culcam, când se trezea mergeam la plajă la piscine, mergeam la cină apoi ne plimbam prin stațiune sau participam la programele de copii care aveau loc la hotel.

Ea prefera să mergă la piscinele de copii, care erau acoperite și dimineața apa era destul de rece. Plus că la mare ai posibilitatea de a te juca în nisip.
Mi-a plăcut că erau multe familii care aveau copii și aveau multe lucruri adaptate acestui fapt. Am găsit mereu mâncare pentru Ana, erau multe activități pentru cei mici, ea și-a găsit mulți copii cu care s-a jucat – majoritatea români.

Lara

Anul acesta a fost mult mai ok față de anii anteriori. În primul an, bebelușul nici măcar nu suporta să atingă nisipul sau să intre în apă, în cel de-al doilea an se juca foarte puțin în nisip, dar anul acesta s-a jucat mult și în apă și în nisip.

Am convenit cu soțul să ne ocupăm pe rând de Ana dimineața și la somn. Respectiv unul stătea după ea pe plajă într-o dimineață și apoi o culca la prânz, iar celălalt putea face plajă liniștit, se putea da pe toboganele mari sau pur și simplu savura un cocktail, iar a doua zi făceam schimb.
Chiar a funcționat. Este primul concediu cu Ana din care mă întorc bronzată și semi-odihnită.

Ca si activități extra, am fost singură la Topkapi Hammam, care era la 15 minute de hotel. Am beneficiat de:

• Saună umedă și uscată
  • Hamam
  • Pedichiură cu peștisori
  • Masaj
  • Mască facială
  • Relaxare în salină
  • Zonă de relaxare la piscină interioară unde am fost servită cu ceai.

Cei mai buni 35 de Euro consumați.

Lara

Am fost toți trei la Acvariul din Antalya. Am plătit 90 de euro(doar noi doi, copiii până în 3 ani au gratuitate) pentru maxim o oră cu tot cu poze cât am stat în acvariu. Acvariul este mic și scump. Cu 20 de euro de persoană am văzut acvarii mult mai impresionante din lume. Copilului i-a plăcut. Deci cam asta este tot ce contează.

Seara ne-am plimbat prin stațiune. Drumurile sunt ok, iar prin stațiune sunt multe magazine cu specific turcesc sau cu specific “fake”. Unde o pereche de adidași “Nike” poate costa de la 5 euro la 30 euro. Depinde cât de bine negociezi.

Nouă ne-a plăcut mult în Lara, Antalya. A fost cel mai frumos concediu în trei. Sper să reușim să mergem și anul viitor. La același hotel sau putem încerca și ceva nou. Vom vedea. Vă țin la curent. 🙂

Lara

2 thoughts on “Antalya, Lara – cel mai frumos concediu în trei”

1. Noi am fost pe litoralul românesc unde, la propriu si la figurat, ne-am simtit pradati de comercianti. Foarte scump totul, iar produsele si serviciile de proasta calitate. Insa anul acesta am umblat mai mult si nu am acceptat ce ni s-a oferit. Am descoperit locuri frumoase in Olimp, Venus si Saturn.