Bodrum

Vacanța într-un resort din Bodrum, cu bune și rele. Părțile rele (II)

Am mers de la începutul verii, în Paradis. Apa caldă și superbă, peisajul de vis, mâncarea genială, personalul amabil… ce putea să meargă rău, nu e așa? Despre părțile bune ale sejurului nostru la Armonia Holiday Village & Spa din Bodrum, Turcia, am scris aici.

Iar acum, unde mă pot descărca mai bine de energiile negative, decât pe blog? Să știe toată lumea. Nici nu știu cu ce să încep. 🙁

Bodrum

Părțile neplăcute ale concediului în resortul din Bodrum

• Cel mai nasol a fost că s-a îmbolnăvit cea mică. Și soțul… dar cea mică… :(( Am scris despre urgența medicală în concediu în străinătate pe larg. Pentru mine, când este cea mică bolnavă, sau când suferă de ceva, mi se taie firul. Pur și simplu. Am avut mare inspiratie cu asigurarea medicala.
  • Am plecat în concediu cu gândul că se vor rezolva din problemele pe care le avem. Speram să ne relaxăm în concediu și să discutăm mai mult, dar problemele de sănătate, lipsa somnului și altele, au cam scos părțile rele din noi. Mai ales că, în ultima lună, ne-am “pasat” diverse boli (otită, răceală și altele) de la unul la altul... Iar când ești bolnav, nu prea ești așa binedispus. Am făcut puține poze în concediul acesta, iar majoritatea sunt doar cu cea mică.
  • Bodrum
  • Am avut avionul la 7 dimineața. Până acum, eram atenți să ne rezervăm zborurile la ore convenabile pentru cea mică. Dacă nu și-a făcut somnul cum trebuie, a fost cam morocănoasă. Nu recomand zboruri la ore prea matinale sau prea târziu în noapte alături de cei mici. Uneori dorm în avion, alteori nu.
  • Am avut transferul de la și către aeroport inclus. Hotelul nostru era situat destul de departe și am rămas aproape ultimii în autocar. Dacă drumul era de 45 minute, ei bine, la dus am făcut o oră și ceva și la întoarcerea către aeroport am făcut 2 ore. Pentru că s-au oprit pe la mai multe hoteluri. Iar Ana nu prea a avut stare două ore în autocar.
  • Agenția a organizat mai multe excursii de o zi. Unele chiar gratis. Din cauza problemelor de sănătate ale celorlalți doi membri ai familiei, nu am mers. Dar îmi pare bine. Pentru că, pe lângă drumul propriu-zis, mai stăteam cu cea mică minim o oră în autocar, până preluau turiștii de la celelalte hoteluri. A fost o altă familie de la noi de la hotel și ne-a povestit. Plus că, unele excursii nu erau chiar cele promise/plătite. De exemplu. Era o zi în orașul Bodrum. Gratis. Tot insista ghidul să mergem măcar la cea gratis. Eu i-am zis că nu putem, că nu se simte soțul bine. Ei bine, turiștii au fost duși la 3 fabrici. De piele, de rahat și de bijuterii. Nicidecum să viziteze orașul Bodrum. Deci îmi pare bine că am stat la plajă.
  • Bine, “stat” la plajă, e un fel de a spune. Când ai un pitic activ de 1 an și 5 luni care aleargă pe peste tot și stă locului doar când o dai cu loțiune sau când mănâncă, nu cred că mai ai nevoie nici de sport. În apă nu îi plăcea. Nici în mare, nici în piscina de copii. Iar după ce a răcit, nici nu mai avea voie. Alerga, în schimb, fix pe marginea piscinei de adulți. Iar eu nu știu să înot!

• Pe nisip nu prea se juca. Mai dădea câte o tură pe plajă să vadă ce jucării au ceilalți copii și după aceea fugea la restaurantul de pe plajă. Acolo i-a plăcut mult. I-am respectat programul de masă/somn foarte bine în concediu. Ne-a ajutat și faptul că aveam multe variante de mâncare pentru ea. Am făcut schimb cu soțul cine să alerge după ea și cine să stea la plajă. Recunosc, am stat mai mult eu la plajă.Bodrum
  • Am făcut greșeala să îmi iau o singură carte la mine și aia proastă. “Mere” de Richard Milward. Am terminat-o în prima zi la plajă. Oribilă carte! Nu o recomand. Am primit-o gratis de pe elefant.ro la o comandă. Mulțumesc elefant, pentru încă o dezamăgire.
  •  Resorturile sunt cam departe de civilizație. Ca să vă faceți o idee, până în Bodrum făceam 30 de minute cu mașina, iar până în cel mai apropiat sat, 5 minute cu mașina sau 25 de minute pe jos. Aș fi vrut să ies din resort, dar nu prea s-a putut. Ne-am plimbat prin jur, seara cu căruciorul, dar nu prea aveai ce vedea. Iar singurele noastre drumuri au fost la medic și la farmacie. Deci zero suveniruri cumpărate din concediu. Erau două magazine în resort, dar produsele erau la prețuri destul de ridicate.
  • Soțul are impresia că românii sunt defavorizați în concedii. Că mereu primim cele mai proaste camere. Am avut o cameră cu un balcon mai mic față de al altora. Asta nu m-a deranjat, pe mine. Cam 10% din camere aveau balconul mai mic.
  • Deși am enumerat destule părți negative, eu m-aș mai întoarce oricând în Turcia și mai ales în Bodrum, la Armonia. Și m-aș muta pentru o lună într-un resort. Mai mult de atât nu cred că îmi permit, în momentul de față. Neplăcerile pe care le-am  avut nu au fost neapărat cauzate de resort, ci de circumstanțe.

Voi ați avut concedii în care sperați să fie totul perfect și ați ajuns acasă cu un gust amar?

Bodrum
    Silueta mea a avut de suferit de la mancarea foarte buna din Turcia. :p

15 thoughts on “Vacanța într-un resort din Bodrum, cu bune și rele. Părțile rele (II)”

1. Resorturile acestea sunt profilate pe câte ceva. De asta e ideal sa stii dinainte de ce ai nevoie- vei ști acum sigur la alegerea unei următoare vacante☺. Pentru unii turiști care vor sa fie departe de oras, sa nu iese din resort, sa fie scutiți de cumparaturi și magazine pe care le considera bruiante, resortul asta e ideal. Când mi-am planificat prima și pana acum unica ieșire la un all-inclussive, am căutat sa fie la maxim 15 min de aeroport cu tot cu opriri și sa fie maxim al cincilea hotel pe traseul busului. Sa nu fie înconjurat de nimic și totuși sa fie la câteva minute cu taxi de spitale.. Deci era la vreo 7 minute de oras. Știam ca nu doresc sa ies de acolo 2 săptămâni. Știam ca doresc sa evit orice fel de cumpărături înafara de strictul necesar. Am schimbat camera….se poate, trebuie doar sa ceri. Excursiile oferite au planificare exacta în descriere, brosuri, la recepție etc. Deci cred ca se știa dinainte unde va duce în excursia gratuita. Firmele la care v-au dus plăteau transportul vostru…Deh, capitalism…nu ca în sociallism, când ne plimbau a moaca sa vedem frumusețile patriei. Inafara de descrierea precisa a resortului poți caută opinii pe trip advisor și alte siteuri.

1. Schimbasem deja camera :(( Prima dată am primit o cameră cu 2 paturi single. Iar fetița doarme cu noi în patul dublu, între noi. Prima cameră avea balcon mare. 🙂 Dar am schimbat-o pentru pat. A doua oară îmi era rușine să le mai zic. Data viitoare cred că îmi voi alege un resort mai aproape de oraș. Mă voi informa mai temeinic. 🙂 Cei de la agenție știu în ce excursii te duc, dar ți le prezintă alfel, uneori.

2. Cateodata nu ai timp sa analizezi toate hotelurile din stotiune. Te bazezi pe spusele agentiei care mai nou face orice pentru a vinde 🙂

2. Eu n-am fost niciodata in Turcia si ma bate de mult gandul sa o fac! Macar pentru o saptamana sa stam si noi intr-un resort acolo si sa ne bucuram de ce poate oferi o statiune de la ei. Fiica mea fiind mai mare, cu siguranta ca as beneficia de mai multa relxare dar, sunt sigura ca si tie ti-a priit vacanta asta in trei. Micuta ta e grozava si nu mai spun nimic de silueta ta 🙂

1. Multumesc mult. :* M-am intors din concediu cu putina energie pozitiva, dar nu cu atat de multa cu cat ma asteptam sa ma intorc 🙂 Poate am eu asteptari prea mari. Sper sa ajungeti cat mai curand in Turcia si sa va bucurati pe deplin de tot ce ofera. 🙂

1. Așa îmi era și mie anul trecut. Dar după primul concediu în trei, mi-am dat seama că nu are de ce să îmi fie teamă. Vor mai apărea și situații neprevăzute, dar ele pot apărea și acasă. 🙂

3. Ne-am întors și noi din Turcia saptamana trecută (2 Adulți și bebe de 1,7 ani). Am fost la un resort de 5* in Belek, unde totul a fost ireproșabil, speram sa ne întoarcem anul următor. Tip: agențiile oferă și transfer privat de la aeroport/hotel, gratis sau contracost (noi am avut gratis, după o negociere intensa, dar dacă nu mi se mai oferă, o sa plătesc, merita banii), care e muuuult mai Ok când ești cu un copil mic :). Bineînțeles ca in ultima zi, fetița a avut febra și roșu in gat și a fost cel mai lung drum ever pana acasă, dar măcar ne-am bucurat in primele 6 zile, se putea mai rău 😅.

1. Foarte tare, chiar nu stiam ca se poate si transport privat, asigurat tot de agentie!
        Ai idee cat costa acest serviciu ?Da, cu un copil mic conteaza orice minut in autocar 🙂

1. Nu știu prețurile, bănuiesc ca diferă in funcție de distanță și perioada. Sora mea va plăti in septembrie in jur de 75€ dus-întors, de la aeroportul din Antalya in Belek. Noi am fost transferați pe aceeași distanță cu un Vito, cu Wi-Fi, AC și minibar

1. Viata! nu stiu de ce nu m-am gandit la asta,cand am fost in Istanbul am luat transport privat aeroport-hotel si retur, a fost foarte bine, 40 EUR parca am dat.